contact center

Wirtualna centrala pomoże zoptymalizować pracę w dziale contact center?

Żeby prowadzić nowoczesny biznes, niezbędny jest rozwinięty dział contact center. Niestety, często koszty jego wdrożenia są dość wysokie. Jak ograniczyć wydatki, a równocześnie zapewnić klientom profesjonalną obsługę?

Rozbuduj firmę tanim kosztem. Zainwestuj w wirtualną centralę telefoniczną

W ostatnich latach prawdziwe zainteresowanie wzbudza wirtualna centrala telefoniczna. W skrócie jej działanie polega na tym, że połączenie można odbierać z dowolnego miejsca. Wystarczy mieć tylko dostęp do przeglądarki internetowej. To otwiera zupełnie nowe możliwości. Konsultanci mogą pracować z domu. Pracodawca nie musi inwestować w nowe stanowiska. Tym samym może zwiększyć zasoby contact center bez konieczności modernizacji istniejącej centrali telefonicznej, kupna nowych urządzeń, mebli. To pozwala na spore oszczędności. Nic więc dziwnego, że coraz więcej menedżerów decyduje się właśnie na takie rozwiązania.

Zadbaj o swoich pracowników

Wirtualna centrala to również udogodnienie dla pracowników, którzy nie muszą tracić czasu na dojazdy do siedziby firmy. Mogą pracować z dowolnego miejsca. Wystarczy, że będą mieli dostęp do internetu. To również ukłon w stronę osób niepełnosprawnych, które mają problem z poruszaniem się. Możliwość wykonywania obowiązków z domu stwarza znacznie większe możliwości na zatrudnienie.

Zoptymalizuj pracę. Poznaj nowoczesne narzędzia usprawniające komunikację

Pomimo tego, że konsultanci pracują z różnych miejsc, mogą się między sobą porozumiewać, a do tego sam proces komunikacji jest bardzo spójny. Wirtualna centrala umożliwia bezpłatne połączenia między poszczególnymi oddziałami niezależnie od ich lokalizacji -mogą być one rozmieszczone nawet na różnych kontynentach. Jeśli zajdzie potrzeba rozszerzenia działu contatct center, nie trzeba będzie ponosić znaczących wydatków na modyfikację centrali telefonicznej. Wystarczy dokupić odpowiednią liczbę licencji.

Wygoda dla klienta i skrócenie czasu połączeń

Nowoczesne narzędzia informatyczne znacznie usprawniają proces komunikacji. Klient nie musi tracić czasu, żeby dodzwonić się do poszczególnych oddziałów. Wystarczy, że wybierze jeden numer, a następnie zostanie przekierowany do odpowiedniego oddziału. Można ustawić automatyczne przekierowanie zależne, np. od godzin pracy czy też natężenia zadań. To znacznie skraca czas potrzebny na połącznie i powoduje, że połączenia są znacznie efektywniejsze. Automatyzacja procesu powoduje, że odsetek nieodebranych rozmów jest niewielki, a klienci otrzymują wyczerpującą odpowiedź na zadane pytanie.