Program do sprzedaży w sklepie – dlaczego warto korzystać z POSitive Retail?

Prowadzenie własnego sklepu wiąże się ze sporą ilości rzeczy, które trzeba załatwić samemu. Właśnie dlatego warto wiedzieć, jak ułatwić sobie życie. Coraz większa liczba firm oferuje oprogramowania, które mają pomóc w prowadzeniu sprzedaży. Jedną z propozycji jest POSitive Retail.
http://positiveretail.pl/

O co chodzi?

POSitive Retail to program do sprzedaży w sklepie, który ułatwia prowadzenie działalności. Szczególnie przydatny jest w przypadku sieci sklepów. Jeden system może wtedy stać się codziennym narzędziem pracy dla pracowników, kierowników i managerów. Program został stworzony z myślą, żeby zachwycić klientów świetnym działaniem i wielością funkcji. Najważniejsze, że system posiada wiele kanałów. Tym samym pomaga zarówno w zmianach dotyczącej całych sieci, jak i poszczególnych sklepów. Warto zauważyć, że POSitive Retail wyróżnia się spośród innych, podobnych dostępnych na rynku programów wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, które pozwalają na jeszcze lepsze prowadzenie działalności. Warto poznać jego podstawowe funkcje.

Monitoring transakcji pracowników

W firmie, w której zatrudnione są setki pracowników, trudno jest nadzorować wszystkich. Taka sytuacja wystawia na próbę ich uczciwość i jest bardzo trudna dla właściciela sklepu. POSitive Retail zapewnia stałe monitorowanie wszystkich operacji, które wykonują pracownicy. Wszystko to dzięki konieczności logowania na swoje indywidualne konto. Tym samym każda sprzedaż, wprowadzenie rabatu czy inne czynności wymagane od pracownika są w pełni nadzorowane i nie ma ryzyka oszustwa.

Nagrywanie transakcji

Prowadząc sklep bardzo trudno jest o dokładny bilans. Prawie codziennie coś się nie zgadza i najczęściej bardzo trudno jest znaleźć winowajcę. W POSitive Retail każda transakcja jest monitorowana. Tym samym bardzo łatwo jest zweryfikować, gdzie powstał ubytek. Warto również zauważyć, że opisywany program do sprzedaży w Internecie jest połączony z monitoringiem sklepowym. Nie trzeba więc tracić wielu godzin na szukanie momentu, w którym wydarzyła się dziwna transakcja. Od razu wiadomo, kto jej dokonał i szybciej można dojść do tego, skąd pojawił błąd. Warto również zaznaczyć, że badania pokazują, iż już sama świadomość tego, że jest się nagrywanym zmniejsza ilość popełnianych oszustw i przestępstw.

Szeryf 24

Aplikacja Szeryf 24 to szansa na powiązanie nagrań z kamer z konkretną transakcją. Program daje również możliwość ustawienia alarmów i powiadomień, które włączą się w określonej, wcześniej wybranej sytuacji. Przykładem mogą być zwroty towarów. Jeśli przykładowo na co dzień w określonym sklepie zdarza się kilka zwrotów, a dzisiaj będzie ich 30, aplikacja poinformuje nas o tym i będziemy mogli szybko zareagować.

Nadawanie uprawnień pracownikom przez centralę

W sklepach, zwłaszcza sieciowych, bardzo często dochodzi do manipulowania rabatami i cenami. Można z tym walczyć między innymi poprzez ograniczenie uprawnień poszczególnych osób. POSitive Retail pomaga zapobiegać takim wydarzeniom. System nadaje uprawnienia z centrali. Niektóre, najczęściej nadużywane mogą mieć na przykład jedynie kierownicy. Tym samym nie trzeba znać poszczególnych osób czy jeździć osobiście do konkretnych oddziałów. Oprogramowanie umożliwia działania, które pozwalają oszczędzić czas i zwiększyć bezpieczeństwo.

Centralne zarządzanie cenami

Bardzo istotna jest również możliwość zarządzania cenami i rabatami z poziomu centralnego. Ważne, aby zmiany mogły być dokonywane bez wychodzenia z pomieszczenia w różnych lokalizacjach, ale również żeby ceny mogły różnić się w zależności od sklepu. Podobnie jest z rabatami – dzięki programowi do sprzedaży POSitive Retail można zdecydować, gdzie uruchomić promocję, a gdzie zostawić stare ceny.

Backup danych

Zatrudniając pracowników trzeba być przygotowanym nawet na najbardziej nieprzewidziane sytuacje. Ludzie są różni, więc warto odpowiednio się zabezpieczyć. W POSitive Retail nie ma możliwości, aby jakaś osoba usunęła dane firmowe. Wszystkie posiadają bowiem swój backup w osobistej chmurze, do której dostęp mają jedynie najwyższe osoby w przedsiębiorstwie. Bardzo ciekawą funkcją jest możliwość ustawienia wykonywania kopii nawet co kilka sekund. Tym samym znacząco spada ryzyko powstania nieprzewidzianych wypadków, które mogłyby znacząco utrudnić działanie sklepu.

Kontrola przesunięć magazynowych

Magazyny to miejsce, w których bardzo często dochodzi do nieprzewidzianych zdarzeń. Inwentaryzacje stwarzają niepowtarzalne okazje do kradzieży towaru. Właśnie dlatego warto zainteresować się opcją ochrony oferowaną przez POSitive Retail. Opisywany program do sprzedaży w sklepie oferuje możliwość utworzenia dokumentu, który pokazuje o ile uszczuplił się stan magazynu po wysyłce i połączenie go z dokumentem odbioru w innym punkcie. Tylko tak można sprawnie i skutecznie monitorować przesunięcia magazynowe. Powiązanie dokumentów to z kolei świetny sposób na zapobieganie fałszowania ich przez nieuczciwych pracowników. Warto pamiętać o tym, że taki sposób na zapobieganie oszustwom poprawi działalność firmy i atmosferę w pracy.