cloud contact center

Cloud contact center to same korzyści. Dowiedz się dlaczego

Cloud contact center, czyli oprogramowanie w chmurze cyfrowej, to coraz częściej spotykane rozwiązanie. Pozwala na spore oszczędności i umożliwia pracę z dowolnego miejsca, np. z domu.

Z cloud contact center możesz szybko rozwijać firmę

System w chmurze to wiele zalet. Jedną z głównych jest łatwość rozbudowy działu contact center. Nie trzeba kupować nowego sprzętu komputerowego, ani zatrudniać informatyka do obsługi. Wystarczy postawić na cloud contact center. W ten sposób można znacząco obniżyć koszty prowadzenia biura obsługi klienta. Zaletą systemu jest możliwość pracy zdalnej. Potrzebny jest jedynie komputer z dostępem do internetu. Co istotne, nie ma konieczności dbania o najnowszą wersję oprogramowania, modernizację komputerów. Wdrożeniem i aktualizacją zajmuje się firma dostarczająca tego typu rozwiązania. Tym samym można bez większego trudu prowadzić prężny dział contact center. Comiesięczne opłaty uzależnione są bezpośrednio od liczby stanowisk. W ten sposób w sezonie, kiedy popyt jest większy, można pozwolić sobie na zatrudnienie pracowników sezonowych.

Większa dostępność agentów

Cloud contact center zapewnia sporą elastyczność. Konsultanci nie muszą pracować w sztywno wyznaczonych porach. Swoje obwiązki mogą wykonywać z domu. Taki system daje dużo większe możliwości. Agenci mogą bowiem kontaktować się z klientami także poza standardowymi godzinami pracy. Tym samym klienci mogą załatwić sprawy również wieczorem. Dobra obsługa jest bardzo ważna i decyduje o tym, czy klienci za jakiś czas znowu skorzystają z usług przedsiębiorstwa, czy przejdą do konkurencji. Lojalni klienci to prawdziwy skarb. Z każdym kolejnym zakupem zostawiają w firmie więcej pieniędzy, polecają zaufaną markę swoim znajomym. To pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i cieszyć się pozycją lidera w branży.

Praca dostępna dla niepełnosprawnych

Możliwość wykonywania obowiązków zawodowych z domu to ciekawa alternatywa również dla osób niepełnosprawnych, które często mają problemy ze znalezieniem zatrudnienia. Dzięki temu nie muszą się ograniczać. Mogą normalnie funkcjonować i zarabiać. Niejednokrotnie są dla firmy bardzo cenni. Są lojalni i można na nich polegać. Dobrze jest więc dać im szansę, bo znalezienie dobrych agentów, którzy są komunikatywni i jednocześnie dobrze wykształceni nie jest łatwe. Knowledge workers (pracownicy wiedzy), ze znajomością języków obcych i zagadnień technicznych, są w cenie. Dzięki ich kwalifikacjom można załatwić sprawę już podczas jednego telefonu, bo są w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi.