Ciekawa opcja dla sklepów – POSitive Retail i ich program do sprzedaży w sklepie

Prowadzenie własnego sklepu wiąże się często z koniecznością organizowania wszystkiego na własną rękę. W dobie komputerów i Internetu jest to jednak całkowicie bez sensu. Zdecydowanie bardziej opłaca się znaleźć dobry program do sprzedaży w sklepie. Jednym z najbardziej znanych na rynku jest POSitive Retail.
http://positiveretail.pl/

O programie

Program do sprzedaży w sklepie POSitive Retail to rozwiązanie szyte na miarę. System posiada bowiem wiele opcji, z których każdy może wybrać to, czego potrzebuje. Oprócz rozwiązaniach czysto praktycznych takich jak na przykład centralne ustalanie cen czy analiza kosztów z poszczególnych kanałów, POSitive Retail zapewnia również bezpieczeństwo. Nie ma ryzyka, że zaniedba się nadzór nawet podczas prowadzenia sieci sklepów, ponieważ program oferuje szeroki zakres usług mających na celu monitorowanie zachowań pracowników i zapewnianie bezpieczeństwa w oddziałach. Decyzja o rozpoczęciu korzystania z POSitive Retail może również znacząco przyczynić się do zmniejszenia liczby obowiązków właściciela i kierownictwa. Program do sprzedaży w sklepie szczególnie przyda się w sieci sklepów. Warto bliżej zapoznać się z funkcjami, które oferuje.

System lojalnościowy skrojony na miarę

POSitive Retail zdaje sobie sprawę, jak ważne jest odpowiednie traktowanie klientów, szczególnie tych stałych. Właśnie dlatego przygotowano rozwiązanie adekwatne do indywidualnej polityki lojalnościowej klienta. W każdym przypadku ma miejsce dostosowanie możliwości modułu CRM w zakresie budowania zaangażowania klientów. Obsługa jest bardzo prosta i ma się do niej dostęp z poziomu przeglądarki, Tym samym zarządzać nim może każdy, od pracowników po kierowników. Za pomocą panelu można między innymi tworzyć karty programów, dodawać te już istniejące, śledzić historię logowań klienta czy informacje na temat jego karty. Sklep może również monitorować aktualną ilość punktów użytkownika, wszystkie dane o promocjach czy pełną listę produktów. Dzięki temu da się zmieniać i planować strategie lojalnościowe jeszcze skuteczniej.

Narzędzie dla działów sprzedaży

Rozbudowany i intuicyjny system lojalnościowy ma jeszcze więcej zalet. Mowa tutaj zwłaszcza o korzyściach dla działów sprzedaży. Dzięki rozbudowanej funkcji monitorowania pracownicy sklepu otrzymują pełną informację na temat preferencji klientów. Tym samym otrzymuje się wszechstronny pakiet usług lojalnościowych, które przyczyniają się bezpośrednio do wzrostu zysków. Warto pamiętać, że wszystkie działania są scentralizowane i można nimi zarządzać bez względu na ilość punktów sprzedaży czy ich lokalizację.

Centralne zarządzanie obrotem towarowym

Podczas zarządzania siecią sklepów niezwykle istotne jest dokonywanie przesunięć z centrali między wszystkimi magazynami sklepu. System POSitive Retail umożliwia również określanie warunków współpracy z dostawcami i odbiorcami. Program do sprzedaży w sklepie generuje i odbiera wszystkie potrzebne dokumenty. Dzięki temu wszystkie kwestie formalne są profesjonalnie zorganizowane i można oszczędzić wiele czasu i nerwów.

Globalne raporty na wyciagnięcie ręki

Prowadząc sklep trzeba podejmować trudne decyzje na temat tego, jaki produkt najbardziej opłaca się zamówić. Czasami właściciele mają wątpliwości, czy opłaca się kontynuować zakup towarów, które stają się mniej popularne. W POSitive Retail klient otrzymuje wszelkie informacje na temat tego, które produkty mają zostać wycofane z produkcji czy ulegną wyczerpaniu. W ramach globalnych raportów otrzymuje się również rejestry zakupu i analizy, które pozwalają jeszcze bardziej świadomie podjąć decyzję o zakupie bądź braku kontynuacji współpracy.

Nieograniczona ilość obsługiwanych magazynów

Program do sprzedaży w sklepie POSitive Retail jest przystosowany do potrzeb nawet bardzo dużych firm. Wprowadzić do systemu można wszystkie magazyny, niezależnie od ich ilości. Tym samym możliwości sklepu są nieograniczone. POSitive Retail pozwala w prosty i szybki sposób przesuwać określone towary między poszczególnymi lokalizacjami. Tym samym klient otrzymuje zamówione towary jeszcze szybciej. Program generuje również wszelkie potrzebne dokumenty, dzięki którym zostaje zachowany ład w rachunkach całej sieci.

Reklamacje

POSitive Retail zapewnia również pełen obieg dokumentów reklamacyjnych w całej sieci sprzedaży. To bardzo ważne jest również zapewnienie szybkości obsługi. Jest to możliwe jedynie, jeśli dokumenty w błyskawicznym tempie dotrą ze sklepów do centrali. Tam dojdzie do ich rozpatrzenia, a informacja do klienta dotrze od razu po jej wydaniu w odpowiednim dziale.

Bezpieczeństwo

POSitive Retail zapewnia również pełne bezpieczeństwo poprzez rozbudowane możliwości nadzoru pracowników. Ilość oszustw spada dzięki wprowadzeniu specjalnych kont, na które musi się logować każdy, kto chce dokonać zmian, kamer zintegrowanych z programem, a także prowadzenia dokładnej ewidencji rabatów i cen. Wielość oferowanych funkcji sprawia, że wybierając jeden tylko program można zapewnić sobie spokój ducha i możliwość sprawnego zarządzania sklepem.